freeeeeeeeeedag!

Så sjukt skönt med fredag! TOPP! ;D
Sista dagen på bas och fördjupningsveckan. På musiken gick det bara bra, i slutet spelade jag, Miranda och Palex brev från kolonien med gitarr, det gick super bra. Eller inte, hahaha , men det var så sjukt kul iaf, haha. Alla skrattade åt oss, men jag satt och skrattade mest. hahaha
Efter skolan kom Beckis till skolan, sen gick jag, Palex, Miranda och Bckis hem till mig .
Vi gjorde chokladbollar, eller rättare sagt beckis gjorde allt jobb, jag hjälpte också till faktist! Dom blev grymt goda. MUMS!



Ikväll ska jag träffa Palex, Miranda och Beckis. Vet inte vad vi ska hitta på , men någonting blir det nog iaf!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0