vänner snart

Nu har jag precis pluggat till religionen som vi har till imorgon.
Första dagen i skolan idag efter höstlovet, alla var trötta verkligen. jag med! Det var hemskt att gå upp imorse, plus att jag vaknade av mamma och Jeppe som pratade, då tänkte jag: åh va skönt jag kan bara somna om och sova länge.
Men nej, glömde att det var skola. Så jag gick upp.

Jag hade utvecklingssamtal idag, det gick bra. bara det att min mattelärare tyckte att jag pratade ganska mycket än vaed jag brukar. Så det får bli slut med. Nästa matte lektion ska jag sitta helt helt tyst. haha ;p

Nu ska jag titta på vänner på 5an

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jess . kan inte du lägga in bilder från festen i lördags ? ;D

2008-11-03 @ 20:41:11
Postat av: Jessica

Svar: det är maja som har bilderna, så hon får skicka dom till mig. sen får jag lägga in dom :D

2008-11-03 @ 21:07:32
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0