söndag

Det var en grym kväll igår. Det var riktigt trevligt, roligt och mysigt! Alla va jätte snygga. Palex var läskig, hon var utklädd till en död flicka typ, hon var jätte läskig för hon bara satt och stirrade på mig jätte många gånger, då blev jag sur på henne för att hon skrämde livet ur mig. haha! Iaf, Maja var sailor. jätte snyggt var hon klädd. Hon hade på sig ett par klack skor, när hon då hade dom så blev hon typ dubblet så lång som mig typ. JAG ÄR SÅ KORT!
Miranda hade på sig en klänning som var gjord av en svart sopsäck, det var maja som hade gjort den, den var faktist jätte snygg. haha! men Miranda skulle föreställa en uteliggare. haha!
Beckis var en slags betjänt typ, jätte snygg var hon. Therese var en blandning av en rockare och hippie typ. coolt klädd!
Amanda kom vanlig klädd, men sen fick hon låna kläder av maja, då var hon en typ disco diva typ. grymt! :)
Och jag var pirat.
Tack för en otroligt rolig kväll tjejer! <3


Nu ska jag baka kanelbullar. myspys!

imorgon börjar skolan igen. suck* plus att jag har utvecklingssamtal imorgon också. men jaja....

ha en fortsatt trevlig söndag

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

du är ju bara för söt D: åh TACK :D

2008-11-02 @ 15:51:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Amanda

älskardig jätte mycke jess

2008-11-02 @ 17:10:38
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: bra, du saknar väl turkiet ? ;)

2008-11-02 @ 18:01:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessica lägg in bilder från igår !!! <3 Puss ,

2008-11-02 @ 18:28:38
Postat av: Palex the dead girl who will kill you.... xD

Hahaha, älskar dejj <33

Visst var jag läskig? "I will kill you in when you sleep" xD

Tack för att du finns <333

2008-11-02 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0