onsdag

kom precis hem från skolan typ, okej för en halv timme sen. men jaja. haha ;p
Idag på hemkunskapen gjorde vi hamburgebröd, nästa onsdag ska vi göra själva hamburgarna. På lektionen var det några som var helt galna. Vår lärare, carmela som också är vår danslärare var helt slut, tycker synd om henne.  Hon skulle ner till dansalen för att hämta en skiva. Då kom hon fram til mig och sa att om någon skulle flamsa till riktigt mycket, då fick jag ge den personen en rak höger för henne.
När hon gick började axel typ skrika då sprang jag fram till honom och sa att jag fick slå till honom om han inte skötte sig, men ingen trodde på mig. haha! att jag fick det för carmela, men jaja det hände inget iaf.
Jag och Therese blev klar med våra bröd snabbare än dom andrá vi jobbade tillsammans, dom blev super bra!
men iaf, då fick jag sopa hela klassrummet. haha!

Idag fick vi vet att vi typ inte ska ha något matte prov imorgon, det sa iaf vår vikarie, men jag ska plugga till det ändå.

nu måste jag sticka.

j

Kommentarer
Postat av: Tobias

gick faktiskt bra :D åh tackar!

2008-11-05 @ 21:34:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

visst är jag, grym asså :D

2008-11-05 @ 22:17:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0