nervös

Jag var ute med victoria en stund tidigare idag. Sen gick vi hem till mig. Mysigt :)
Sen kom min moster hit också. hon åt middag här och fikade, då firade vi pappa lite också. det var väldigt mysigt tycker jag! vi borde träffas mycket oftare älskade moster :) så det så!

Iaf jag går runt och tänker på vilken roll jag kommer få på den andra musikalen som alla ska vara med i då på showcasen, vi får veta rollerna imorgon. jag får väl vara träd eller nåt sånt. haha ;p nej skoja bara men jaja, det får vi se imorgon vad det blir för roll. Spännande ska det bli iaf. kommer inte ihåg vad musikalen heter. haha

Nu måste jag rusa till badkaret för jag ska bada och jag tror att det är helt fullt nu med vatten.

j


Kommentarer
Postat av: Tobias

naaaw sötis då ;)

2008-11-09 @ 22:26:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha nej en sådan tur hade jag inte :(

2008-11-10 @ 17:31:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0