GRATTIS PAPPA!

Idag fyller min pappa år. GRATTIS PAPPA! :D
åt på gula krogen idag, myspys.
Vi gick upp halv sex för att sjunga för pappa, för han började sju imorse. Han fick kläder då. Efter vi hade grattat honom och sådär, då gick vi och la oss igen, eller jag, jeppe och mamma. Fick sova i en och en halv timme till då.

Vanlig fredag idag. ett stort minus var att jag fick veta att jag inte fick gokänt i matteprovet, så jag ska göra omprov på torsdag. så då ska jag plugga ännu mer än vad jag gjorde till första provet. usch, jag blev så himla besviken. Jag sprang till mitt skåp och började gråta till och med. mitt allra första matte prov i alla mina skolår. så det känns lite jobbigt. men men.

Efter skolan åkte jag till vällingby med Palex, Linn, Therese, Miranda, Maja och Beckis. jag skulle ju köpa present till pappa. köpte en lunchlåda hahahahahahaha! min och pappas humor! så köpte jag gele' hallon som jag la i. han blev väldigt glad iaf. Så det var kul!

Imorgon kommer victorias familj och mathias familj hit och min älskade moster kommer också. För att vi ska fira pappa :) Det ska bli super kul!


Pappa och hans bästa vän - grillen! hahaha GRATTIS <3

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min pappa älskar också att grilla :-D Må gott

2008-11-15 @ 07:46:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: victoria

älskar dej mer jessica <3

2008-11-15 @ 10:03:56
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRATTIS " PAPPA " :)

love u jess

2008-11-15 @ 22:36:52
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0