det första ljuset tänds

ja, idag är det äntligen första advent! hur underbart som helst! i just love it!
vi har hämtat julsakerna i förrådet och satt upp julstakar, julstjärnor, tomtar. Så satte vi på julmusik i bakrunden! snacka om julkänslor. ÄLSKAR!

det blev ingen mamma mia igår, och ingen moster heller. Hon ringde vi fyra och sa att hon hade varit på fest, och att hon skulle ringa efter en timme, men ja, hon har inte ringt sen dess. hahahaha :D
så istället var jag, maja, miranda och therese hemma hos palex igår kväll. jätte mysigt, visst det blev inte länge, men mysigt ändå!
majas dans grej var jätte bra. Maja är grym tycker jag!

Snart ska vi på glögg grej hemma hos mathias, victorias familj ska också med, dom kommer hit först sen går vi dit tillsammans, det ska bli trevligt tycker jag! :)


foto: jag

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0