vad ska man skriva?

hejsan svejsan!

idag är det skärtorsdag.., vi slutade halv två idag riktigt skönt, vi fick liksom gå efter halva biologi lektionen.
när jag ändå kommer in på biologin så vill jag bara skriva att igår tittade vi på våra celler, jag jobbade tillsammans med maja, man skulle titta på cellerna som fanns på insidan av kinden, det fick jag göra.. så tittade vi sen på det i mikroskåp, faktist jätte häftigt, hihih
aja, tillbaka till idag, efter biologin så gick jag, maja, palex, mirandra linn och therese hem till mej och sjöng lite singstar. kul kul!! <3

nu är det äntligen loooooooooooov :D

imorgon ska jag, mamma, jeppe hjälpa till att flytta, det är mathias som ska flytta, sen kommer pappa dit när han har slutat jobba. tror att vi skulle äta middag gär, men är inte så säker :)

sen på lördag kväll ska vi alla till min mormor och äta påskmat, det ska bli mysigt och kul att träffa normala släkten igen, hahaah <3 


ha en trevlig påskhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0