trött..

hejsan!

jag är så himla trött alltså..

igår kväll var vi hos min mormor, och åt påsk middag mums, hihi. min moster laila och morbror karim var där också. det va jätte mysigt. <3
jag fick karims gitarr, hihi TACK! och så fick jag en stor choklad kanin av mormor TAAACK! <3
så fick jag veta i höst ska jag, mormor, mamma och laila åka till turkiet, bara vi. mormor bjuder på resan, hon har ju köpt lägenhet där som blir klar nu i april så det är väldigt soft. tack underbara, snällaste mormor! <3
mamma var lite orolig bara för att hon inte skulle få ledigt då vi ska åka till turkiet, men då sa jag;
-livet består inte bara av att man ska jobba, man ska ha lite vacation också :D:D hihi.. alla bara garvade åt mej.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0