toorsdag!

hejhej!

idag hade vi matteprov, som gick bra, NOT! haha eller det gick väl halv bra ;p
var hemma hos beckis igår, vi skulle öva till provet tillsammans, vi satt i typ bara i 1 tmme, vi brukar liksom öva till prov i 3 timmar haha.. men vi satt och åt i tre timmar,. :D

sitter och lyssnar på låten som vi dansade til idag på dansen, rhythm of the night från Moulin rouge, grymt bra, man blir så glad av den, tihi!
idag tittade vi på våra dialoger från dramat, alla var två och två, och alla fick en dialog från en musikal, jag var med maja, vår graj var helt knasig, hahahaha.. jag var med på två andra, jag var med i albins och emilys där jag spelade gravid, hahaha, så var jag med i linn.s, linn.t där fick jag spela amandas roll, eftersom hon bytte ju skola innan vi filmade in, så jag fick ha manuset framför mig, ;p jätte bra, eller inte!
AMANDA DU MÅSTE KOMMA TILLBAKA TILL OSS I 8AN! <33 MÅÅÅÅÅÅÅSTE!!!!!!

på lördag ska vi äta middag hos moster laila :D:D:D:D:D:D I'M HAPPY! så får jag ju träffa roligaste morbror karim också, tjohooooo! MORE HAPPY! OCH mormor ofcourse! :D:D:D:D:D
här har vi laila och karim, älskar er båda MASSOR! <3 :)

pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0