skola imorgon..

hejsvejs! (:

jag har precis kört lite pingis med jeppe, hehe.. vi har inget pingisbord, men vi använde ett vanligt matbord, hahaha.., det gick ju suveränt! haha

jeppes lag vann hela cupen, wohoooo! PLUS!!!!; jeppe blev matchens lirare, *stolt* tihihi grattis jeppsson! :D:D:D


imorgon är det skoola, det ska väl bli kul, eller det ska iaf bli kul att träffa att iaf igen! , MEN det som är så himla bra, nu är det bara tre veckor kvar, sen är det PÅSKLOOOOOOOOOOOV! :D yeaaaaaaahj! det är toppen, dom tre veckorna kommer gå jätte snabbt tror jag faktist... hoppas det iaf, haha!

imorgon åker palex till italien... du får ha det bra då! hälsa italy från mej! <3

puss på er alla! (:

Kommentarer
Postat av: Palex pöronpaj

Haha, visst jag kan hälsa till Italien från dejj men jag tror inte att de kommer att förstå vad jag säjjer :P

Kommer sakna dejj älsk

2008-03-02 @ 23:26:46
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0