måndag

hejhej!

kom precis hem från victoria, vi firade henne, för vi va ju inte där igår .. hihi :)

jag sitter och dricker gott te, jag älskar te! det är så gott och mysigt, tihii
idag fick jag veta att vi skulle sluta halv två på torsdag istället för tio över tre, det är ju skärtorsdag då ju, så det kommer bli najs att sluta tidigt, få gå tidigare från en NO lektion är riktigt najss, så wohoo! hahaha

imorgon ska vi musik första lektionen, sen biologi, efter det matte och efter lunchen ska vi ha engelska, sen slutar vi, klockan är då fem i två, så tjohoo! sen ska jag, palex och linn ha teater, miranda kan inte vara med på teatern för ho ska till värtahamnaen där hon ska göra något till serien som hon ska vara med i, :D:D:D babojojo! den heter inte så men jag säger så, den heter ehm.. babajo! hiih :D

nu ska jag titta på american idol, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0