hejjjjjjjjj!

Torsdag idag, hörni! haha

idag hade vi inte någon dans eller drama, för vi satt alla musikalare och pratade med carmela, vi redde ut lite saker, pratade om alla lärare, hur det är på våra lektioner osv. det kändes skönt.
Några saker var roliga, Carmela tycker nog at vi är helt galna, några av oss iaf,.. vi berättade om bratwursten, hahahahahahaha, så låg jag på golvet och garvade, grymt kul alltså. japp!
Så tittade vi på Romeo&Julia kören idag i prisma, det var två tjejer och tre killar, en utav killarna spelade ehm, någon slags gitarr... killarna som sjöng såg lite roliga ut, speciellt när dom dansade, jag och miranda skrattade ihjäl oss, så sa jag till henne: Det här är vår humor!
då skrattade vi ännu mer. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaah!!!

herredug alltså vad veckorna går fort, det är helt sjukt, men det är riktigt skönt och bra! det är ju fredag imorgon, yeahj!
imorgon ska Maja ha tjejmiddag, för hon har fyllt år, det ska bli mycket skojsigt! :D tihi

nu ska jag sätta mej framför tvn.

pussohej!




Kommentarer
Postat av: Victoria

du har nåt att säga till mej ;)

2008-03-14 @ 16:30:33
URL: http://victorial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0