hej!..

hejhej!

idag har jag absolut inte gjort någonting, jag vaknade av att jeppe kom in till mej och sa att en av mina katter hade sprungit ut, eller både sigge och elvi hade gjort det men mamma hade fått in elvis jätte snabbt, mamma var ute och letade efter sigge,.. jag blev klar vaken när jag fick veta, jag tittade på klockan som var halv ett, riktigt skönt att få sova så länge men , inte en sån rolig sak som hände då.. men iaf mamma hittade sigge som var utanför hos grannen. riktigt skönt att hon hittade sigge busen :) <3, när han sen var hemma stod han vid dörren i typ en timme och jamade för han ville gå ut, jag blev galen på honom, ihih... men jaja, nu är iaf båda inne och jag är glad över det! <3

mamma var snäll och köpte en vänner säsong till mej, det blev säsong 6. tack mami! :)
 älskar vänner, <3 favorit pogramet!

imorgon ska jag till vaxholm, titta på jeppe som ska ha slutspel på fotbollscupen, HEJA JEPPE! :D:D


hejhopp! (:

Kommentarer
Postat av: victoria

jessica, äntlogen lärde du dej att bli sur :D det måste vi fira. var ska du göra idag? , ahha

2008-03-02 @ 14:47:21
URL: http://victorial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0