var med victoria

tjolahoppsan! :)


idag har jag varit med victoria, vi gick ända till vällingby. , men det gick faktist ganska snabbt ändå, vi pratade om en sak.
victoria skulle köpa en väska, så vi letade i flera butiker,. efter massa letande så bestämde hon för sig en jääätte fin väska! , :)
och jag tjatade om att köpa slush, haha. så när hon hade köpt väskan gick vi raka vägen för att köpa slush! :D:D tjohoooo! det var riktigt riktigt gott! med hallon smak, mums mums. hihi
sen gick vi hem till mej och satt och tittade lite bloggar.
sen gick hon hem., då följde jag med henne en lång bit, vi skrattade och sa; CHILLA MED LIIIIVET!
vi sa det heela tiden , haha . galna asså!

efter jag ätit frågade jag om victoria ville gå en liten prommis med mig, det gjorde vi. vi gick i mitt område, mysigt :)
sen gick vi hem till mej för hon skulle fixa min profilbild på bloggen, som man kanske ser ;) . inte sådär jätte fin bild på mig , men det får duga. hon ska fixa det sen :D, hehe

så gick hon hem och då följde jag med henne en bit, då när jag sprang ifatt henne tappade jag skon , jag orkade inte ta upp den så jag gick där på trottoaren med bara en sko, haha.. tror att folk tittade lite konstigt på mej, men jaja. så är jag, heeeeelt craaaazy! hahaha :D

här kommer lite bilder från dagen;















mycket trevlig dag ! :D

lot's of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0