torsdagskväll

tjenixen! :)

det var jätte trevligt och mysigt på stefans ikväll, bara det att det ösregnade vid ett tillfälle, så det var mindre bra. men men, lite regn ska väl tillhöra med sommaren, kanske.
en till sak var midre bra, jeppe gick på min väska där jag hade min kamera, så skärmen på kameran pajade. ;/
så nästan hela kvällen har jag och pappa tittat efter kvittot till kameran, vi hittade det verkligen inte. vi letade överallt, men tydligen så hade vi inte gjort det, för när mamma letade i en låda så drar hon upp e´tt block som ligger där och där ligger kvittot, vilken lättnad! :D
så imrogon ska vi åka till clas ohlson där pappa köpte kameran och försöka få lagning eller en ny.

kvällens outfit :



lot's of love

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha klockrent, garderoberna i bakgrunden också :D

2008-07-17 @ 23:09:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0