torsdags kväll

Hej! :)

förlåt att jag inte har skrivit eller nåt såntdär. men jag har inte haft tid kan man säga.
I tisdags var ju vi hos min mormor, alla var där. Karim, Laila, Greta, Mormor och min låtsas morfar. Ellan kom senare efter hon hade slutat jobbet. Det var verkligen sjukt roligt iaf den dagen. Att vara med sin släkt ÄLSKAR jag verkligen. Älskar min galna släkt obeskrivligt mycket! :)
Jag fick en födelsedagspresent av Karim och Ellan. jag fick en lila tröja, en lila strandväska och lila solglasögon, sjukt balla var dom iaf :D TAACK SÅ MYCKET FÖR DET! :D
Del blev en grymt bra dag. Den dagen kallar jag för kärlek. 

Igår var jag på stranden med Victoria, det var jätte mysigt, samma sak gjorde jag och Victoria idag. Myspys :)

Imorgon fyller Jeppe år. Han blir två siffrig, 10 alltså :D det är stort! Mathias och hans familj kommer imorgon på morgonen, då ska vi göra brunch tillsammans, så det ska bli kul och trevligt!

Juste! Min kamera kunde inte lagas, fy vad ledsen jag blev när jag fick veta det. men men.
Men så idag ringde pappa til mig när jag var på stranden, han sa att han hade köpt en ny kamera till mig. Jag blev så himla glad! TACK PAPPA!!! :D

lot's of love

Kommentarer
Postat av: Miranda

Du får gratta jeppe från mig<3

2008-08-01 @ 02:19:11
URL: http://mirandaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0