sunday

tjenamors! :D

måste säga att nu känns det verkligen som sommarlov, för nu har mamma och pappa semester . så mysigt! :)

igår var jag en stund i vällingby med palex och therese,. palex skulle köpa ett par solglasögon, som var hjärtformade, sjukt söta, sen gick vi till donken och tog en varsin mcflurry med smarties!, mums! , sen gick vi till indiska för jag hade sett en väska som jag ville ha där när vi gick förbi där först, köpte den, jätte fin tycker jag :), får plats med allt som man ska ha med sig på en shoppingrunda , otoligt bra om jag får säga det själv! ;D hihi
sen gick vi till grimsta för att jag och familjen skulle ju titta på bp match där, och jeppe skulle gå in på plan med en spelare, :). mamma, pappa, en annan pappa till jeppes fotbollskompis, och en som jobbade där på grimsta blev bårbärare, hihih , dom ha på sig jätte heta västar, hahahahhahaha :D nej dom var inte så heta men jaja.
vi fick sitta mellan avbytarbänkarna. bäääästa platserna, :D. innan matchen provade jag att ligga på båren för att pappa och den andra pappa skulle prova att bära, så sa jag; tänk så många fotbollsspelare som har lega på den här. :D:D jag tittade inte sådär jätte mycket på matchen faktist, tittade på en spelare i bp, jon persson. såååå snygg asså! :D satt och tog massa kort på honom med pappas systemkamera. hihi, tror att han såg att jag tog kort på honom, för han skrattade lite, hehe . lite pinsamt, men jaja . man ska ju paassa på när man får så bra platser!
efter kanske en halvtimme så gick jag, innan sa jag både till mamma och pappa att dom skulle hälsa från mig till jon om dom fick bära honom, om han skulle göra sig illa och var tvungen att bli bären på båren. dom skrattade lite åt mig, speciellt han som jobbade där, men han frågade vad jag hette så sa han att aa, självklart ska vi hälsa från dig, jessica. då blev jag glad. hihi :D  sen gick jag och mötte palex och therese. berättade hela grejen med jon persson, dom verkade inte sådär jätte intresserade, men jag bara babblade på om hetingen! ihih
jag smsade mamma och sa att hon skulle försöka få en autograf av jon. tihi
vi gick till ica och köpte en varsin munk, yummi!
jag smsade min moster laila och frågade om hon skulle äta middag hos oss, då svarade hon ja. HAPPY blev jag då!
vi gick till maltan för att känna på vattnet, jätte mysigt att sitta där på bryggan. , efter en stund gick vi hem. vi gick hem till palex mamma för hon skulle hämta en väska som hon skulle ha med sig till åland.
när vi begav oss därifrån och när vi var vid skolgården ringde mamma, det första hon sa; jag har autografen!
jag skrek av glädje!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D blev så otoligt glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! ;D
och melker , jeppe fotbollskompis hade fått gå in med jon persson, han hade liksom fått hålla hans hand!!, melker skulle äta hos oss, så då var jag tvungen att få ta på han hand. hihi

när jag klev innanför dörren så sa jag ; VAR ÄR AUTOGRAFEN?!?!, geee mig den nuuuuuu!
pappa gav mig den , så berättade han hela historien om hur det gick till, det hade varit så att jon hade gått själv efter matchen, så gick pappa fram och frågade; kan du skriva en autograf till min dotter?
jon; Självklart!! vad heter hon?
pappa: jessica
jon; med c?
pappa. aa.
pappa; hon tycker du är jätte söt
jon; jasså tycker hon? , så log han
pappa: aa, det tycker hon
Jon; Hälsa henne från mig! :)

blev så glaaad asså! tihi.

pappa sa att min morbror karim också skulle komma, men jag trodde verkligen inte på honom,. men  efter en stund så jag på honom. blev jätte glad att han skulle komma. jääätte länge sen vi träffades.
efter en stund kom laila, :D:D, hon började hjälpa mamma med maten, och pappa gick till grillen .
laila sa att hon läser min blogg, då blev jag glad, för det trodde jag inte att hongjorde, tihi.
jag började med att duka., när maten var klar hjälpte jag pappa att diska,. när jag och pappa höll på med disken kom karim, :D wie!

sen satte vi oss alla ute på veranda och åt. det va grymt mysigt och trevligt! :),. efter någon timme kom mathias och hans pappa., senare kom kristoffer också. vi var ute och spelade lite fotboll på baksidan, sen satt vi och pratade lite och drack läsk. :), sen cyklade dom på icas parkering. efter kanske en halvtimme, gick jag till karim och satt och pratade med honom, jätte kul att sitta och prata med honom, det vi pratade om får ingen veta. tihi! :), han är så otroligt snäll, han sa att vi är väldigt lika .och det allra allra bästa som han berättade var att jag ska få spela in några låtar i hans kompis musikstudio, för dom har ett litet band tillsammans med två, tre andra. ska bli så enormt kuuuuuul!, ska göra det om två veckor. :D:D<3 , jätte mysigt att sitta där och prata med honom verkligen! :)<3

sen gick jag tillbaka till killarna som fixade med sina cyklar. mathias cyklade på enhjulingen igen, det gick verklige bra för honom! , yeeeahj! , vid ett cyklade mathias och kristoffer hem till mathias.
jag gick in en sväng då och drack lite läsk, då kom karim och sa att han skulle gå. :(. så vi pratade lite till och sen gick han.

jag gick in igen och satte mig vid datorn, sen gick jag ner och pratade med mamma, laila pch mathias pappa som var kvar och satt i vardagsrummet, så gick jag upp igen och la mig.

en vääääääldigt lyckad dag och kväll igår iaf! :D<33.

idag var jag bara hemma för jag ville umgåsa med min älskade moster,. :) vi tittade på humor från tv4, sen satt jag och hon, mamma och pappa på veranda och åt lunch, myspys
hon åkte hem vid fem. mamma körde hem henne och sen hämtade hon jeppe som var hos melker.

här kommer lite bilder från igår:

          

*dom går in på planen
*JON PERSSON!
*JON PERSSON , igen
*och åter igen, jon persson! :D


MIIIIIIIIIN! :D:D:D:D bara min! <3


jag och min älskade moster laila, underbaraste moster någonsin! :D , ska på voice08 med henne i augusti! såå glaaad! <3 (bilden är tagen på nyårsafton)


jag och roligaste morbror karim, :D <333333


karim och laila, ni är sååå älskade av mig! , er kan man alltid räkna med!

lot's of love! (:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vi älskar dig mest i världen!!! Bästa tjejen!!!



Ditt största blogg fan!!!//Moster

2008-07-14 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0