natt.

hejsan på er!

idag var jag först hos palex , med miranda och sara. j . vi hade vattenkrig, jätte kul haha. sen åkte vi hem till mig och gjorde våfflor, gottgott! :D hah, sen cyklade vi till vällingby, vi gick till mcdonalds, sara och palex köpte en varsin mcflurry, really fun! hihi. så nu kommer jag inte träffa dom på jätte länge, :( <3 men men.

när jag kom hem satt familjen på verandan och pratade,. senare började pappa med grillningen, då bestämde ajg och jeppe att vi skulle ha vattenspridaren på och springa igenom, svakla oss lite. det var en hetta ute iaf, så det va soft. haha ;D jag och jeppe skrattade massor iaf, haha. lättroade eller vad? , hahaha .

efter det skulle vi äta, fläskfile' med potatissallad, jätte gott var det iaf, :)

senare gick jag ut med bästis victoria jeppe följde också med, han cyklade, vi gick runt lite och pratade , sen bestämde vi oss för att gå mot tippen, när vi var vid tippen träffade vi Mathias och kristoffer. :) Jeppe, Mathias och kristoffer cyklade på några gupp där. sen gick vi ner . då bestämde vi oss för att gå hem till mig. när jag och victoria kom till mig, så hade killarna varit där jätte länge, hehe. vi satte oss på baksidan och tog en glass var. myspys :), själv satt jag och typ as garvade åt killarna, hahahahaha :D, senare skulle victoria hem, då följde jag med henne en bit :).
jag gick tillbaka till killarna, dom spelade fotboll . senare gick vi och pratade, inte jeppe då men jaja. haha. det var trevligt! :)
dom stannade till elva, tror jag klockan var då dom gick hem.
det blev en lyckad dag och kväll, <333 :)

imorgon ska vi äta middag hos mathias familj, så det ska blir riktigt nice! ;D

på söndag åker jag och jeppe till mormor, och är där i en vecka,. det ska bli kul, kommer ligga och steka vid poolen, hahaha. jag ska bli brun! :) haha

aja, godnatt!

lot's of love! <3


Kommentarer
Postat av: anna

japp, det var jag.

haha okej trevlig trevlig fast jag såg inte dej, vart på mcdonald såg du mej?;)

2008-07-05 @ 01:52:40
URL: http://maarsbaaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0