lugnt

jag har bara tagit lugnt idag, dagen är ju inte slut , men jaja. hehe.

har tänkt jätte mycket på när vi var i danmark, min familj och mathias familj, det var för två sommrar sen, och sommaren före, vi var där två sommrar i rad. så var jag där en dag förra sommaren med victorias familj och min familj.
saknar det så otroligt mycket, så mysigt det är i danmark alltså. sjukt långa stränder med skön och len sand, konstigt språk hahaa, härliga kvällar med promenader på stranden, stoooooooora vågor,.
vill verkligen tillbaka! , vi har pratat jätte mycket om att åka dit nästa sommar med mathias familj, vill verkligen dit nästa sommar! , det skulle bli såååååååå himla kul! :D. Danmark <3
nu är karim och hans tjej ellan där, lyyckos dom!
här kommer lite bilder från danmark:

havet!, <3

igen , havet! :)

vi hoppade bungjy jump ;D

vi spelade poker, tihi ;D

påväg till stranden, vi hade bara 200 m till havet ! toppen bra var det!

bild på mig för två år sen, hahah

JAG VILL TILLBAKA NUUUUU!

lot's of love!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: naw sött att höra :D:D

2008-07-14 @ 19:13:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0