kväll

vi hade ju gäster idag. det var mammas äldsta kompis typ. dom är trevliga , hon har en jätte söt dotter som heter smilla som var med mig hela tiden, haha. pratade jätte mycket. gav henne lite smycket och hon blev helt överlycklig! :) söt!

jag kom att tänka på en sak idag, vi börjar skolan om exakt en månad. det har ju gått så snabbt asså! , sjukt sjukt!
men då blir det när man har kul, hahaha ! :) .


men nu ska jag lägga mig tror jag. imorgon blir det grönan, och sommarkrysset med victorias familj, och min family såklart , naaaajjs! :D hihih


pussogodnatt!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Grönan suger :D

2008-07-19 @ 00:32:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0