i'm home!

tjena på er!

nu är jag hemma, efter en bra vecka. hade legat i poolen för det mesta, sen har jag legat och solat så jag har bränt mig på ryggen , inte så smart, men jaja :D hahaha . jag är ju då inte så smart heller så det blir bra det!

igårkväll bastade vi , det va jätte mysigt. vi bastade till tolv tror jag klockan var, hah! :)
idag vid halv sex kom mamma, då regnade det när hon kom. när hon precis hade gått på semester så ösregnade det, hehe. jaja, men så blir det ibland, haha. så åt vi mat när hon kom. sen badade jeppe efter maten, men jag ville inte bada för det var ganska kallt, men sen så ville jag det . haha :D crazy crazy! så åt vi melonas, det var riktigt gott! me like!
sen åkte vi hem.

när vi åkte hem pratade jag med pappa i telefon, han sa att han hade köpt en enhjuling till jeppe, hehe. han hade sagt att han hade en present till jeppe tidigare, sen så fick jag veta iaf av pappa. när vi kom hem stod den i hallen och jeppe blev jätte glad.

senare träffade jag och jeppe mathias och kristoffer, dom cyklade, sen skulle vi åka till tippen för dom skulle åka på guppen, men då ropade pappa, då försökte han cykla med enhjulingen, vi gick dit och mathias försökte , det gick bra för honom, tycker jag. (:
sen efter en stund cyklade dom runt på parkeringen, och jag satt och tittade på och tog lite kort på dom. hehe.
senare cyklade vi runt lite i området, mathias skjutsade mig på hans cykel.:)
nu kommer lite bilder; :)


jag och jeppe körde badminton, hihi :)

och kubb. :)

och han vann, hehe :D

älskar att sola. men inte att bränna mig, haha

the pool! :)

hängmatta, <3


vart tog han vägen? :O

där kom han upp igen! :D haha

fortsätt simma, fortsätt simma! haha ;D

där var ja i också, haha

jag och jeppe! ;D

meelon! <3

jeppe på sin cykel.

mathias på enhjulingen . ;)

happyface! :D

lilla jag.

imorgon ska familjen på bp match. :) , det ska bli kul, jeppe ska gå in på planen med spelarna, och några andra från hans lag ska ockåså det. tihi

puss o hej. <3

lot's of lööve!

Kommentarer
Postat av: Matte :)

Hahahaha :P Happyface :P

x) Dt var roligt den kvällen :) Men Krille Är ju inte med :( ? xD

2008-07-12 @ 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0