åker snart

heejsan, vi åker om en halvtimme, så det här blir nog det sista inlägget innan jag åker.

det var sjukt trevligt igår. våra familjer har varit i danmark två gånger tillsammans, det var otroligt kuul, jag vill tillbaka verkligen,. vi ska dit nästa somar, jag är överlycklig! :D:D:D:D WIIIIIIIIE! <3 jätte rolig familj är dom! , yeaahj! hihi

jag och mathias sov hos kristoffer inatt , jag skulle vara hemma elva för att jag skulle packa, så jag gick upp halv elva, killarna låg kvar när jag gick upp för att äta frukost, åt frukost tillsammans med kristoffers mamma, det va kul :) tihi
när jag gic ner för att se om det var någon som var vaken, var bara kristoffer vaken, så sa jag hejdå och så sa jag hejdå till mathias också, men jag sov ganska djupt, haha :D
här kommer lite bilder;


mathias och jeppe :D

mathias bytte däck på kristoffers cykel, :)

yeaahj! ;D

sweeeetie! :) <3

tog ett glas cola med is :D mums,

kläder som jag ska ha med till mormor

sigge sprang ut, haha :D lilla busen<3

HAAALLON! :D:D:D

jag och mathias, hihi :)

sådär, nu ropar alla på mig att vi ska åka, så vi hörs om en vecka :)

lot's of love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0