toooorsdag!

heeejsan :) torsdag idag, det innebär att det är fredag imorogn, tjohooooooooooooo! imorgon är det slöjd, wiie!

på lördag ska jag o familjen till ikea, hoppas jag iaf, ska dit med mormor o min moster laila också, <3
idag köpte jag en klubba till jeppe, han var hemma idag och va sjuk, så jag tycket synd om honom, så han fick en klubba, han bleev så glad :) hihi

hahaha, idag på dansen så blev vi alla sura på carmela, vi hade en dans läxa, så när vi skule göra den så gjorde hon en helt annan, eller lite andra steg bara , men ändå.., :D hahah, men sen fick vi alla iaf visa läxan sen.

nästa helg ska kanske ellan o min morbror komma, och laila o mormor komma till oss :D YEEEEEEAAHJ! <3333 sjunga singstar! me loooooooooove
 
lyssnar på logiskt med petter, älskar den låten, ''det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu'' <3

ska titta på vänner snart, pusssssar!

 ÄLSKAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0