lööördag! (:

haaaaallååå där! :)

idag har jag städat mitt rum, tittat på vänner, bakat sockerkaka, hihi, den blev inte sådär jätte bra, men den gick att äta iaf, haha...

nu har jag valt låt till musik, till solo grejen :), jag har valt; vem kan älska - carola, det är inte så många som har hört den men jag tycker den är jätte bra, och hela förra sommaren lyssnade jag på den, :) ÄLSKAR DEN! <3

imorgon ska vi till min mormor, min moster följer också med :D wohooooo! älskar att vara hos min mormor. :)
speciellt när alla är samlade men nu kommer inte min pappa vara med och inte min morbror o hans tjej, pappa jobbar och K ska jobba också tror jag :(, menmen.
älskar er allihopa! <3

nu ska jag äta middag, sen ska jag försöka hitta noter till låten som jag ska sjunga :), pusss <3

Kommentarer
Postat av: Palex

Du sjunger den mycket finare än Carola, gumman

2008-01-19 @ 22:37:37
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0