grattis mammi!

heeeejsan :), idag har lilla jag varit hemma, samma sak igår, är sjuk, ont i halsen + huvudet. men jag mår mycket bättre nu. var i skolan för att hämta min geografi bok, för jag trodde vi skulle ha läx förhör imorgon, men fick veta att vi inte skulle ha det av beckis, wohoo! haha..jag fick iaf ett roligt välkomnande, för jag hade kommit till skolan, beckis bara rusade fram till mej, linn samma sak, (:, så fixk jag kramar av albin o axel. :) när jag hade kommit in i dit var alla musikalare i danssalen, för att träna in en aldeles ny dans ,.jag kommer få hjälp av beckis o miranda. + att vi ska kunna den till nästa torsdag, go jessica! aja... när jag kom in sa carmela; var har du varit?, då peckade jag bara på halsen, med stora förvånade ögon, när jag tittade på emily o sara dansa, carmela bara log mot mig, haha. jag säger bara; lycka till jessica med dansen ;), yeeeeeeahj! imorgon ska jag iaf till skolan, det ska faktist bli skönt, för jag har bara gått runt här hemma, jag kommer säkert vara helt flummig imorgon, för här hemma har jag ju inte garvat eller gjort något kul liksom,.. ,men det har varit skönt att vara hemma o bara fått slappna av,... det blir nog ingen stress dag imorogn, jag har inte missat så mycket, förrutom dansen då, hehe. dom hade det säkert det lugnt i skolan igår o idag, för jag inte var i skolan, ingen som garvar åt allt, men imorgon kommer det nog, haha
hur som helst så har jag faktist saknat hela klassen, <3

idag fyller mammis år :D GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! ikväll så kommer kanske bästis familj hit och firar mamma<3 
 
pusssssss <3

Kommentarer
Postat av: Palex

Haha, Jessica du och jag kan dansa tillsammans du och jag :D Eller ska jag säjja försöka dansa ?:P
Du vet väll att Pekade stavas bara med K och inte CK? :P
Förlåt men jag har inte kunnat rätta någon på två dagar, så jag var tvungen :)

Vi ses imorgon

2008-01-31 @ 20:25:55
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0