torsdag!

heeeeeejjj :)

jag har precis duschat, haha bara så att ni vet, ;p

idag hade vi fysik prov , HATA FYSIK! det gick väl sådär, jag o beckis satt 4 timmar igår och övade, så träffades vi
kl.7 imosre för att öva en timme,.. hahah aja, det känns iaf skönt att ha det gjort på nåt sätt.

jag är KÄÄÄR! mer säger jag inte ;D haha

imorgon är det slöjd, JIPPIE! :D:D:D:D i'm happy. det är ju fredag imorogn också så det är ju ännu mer jippie!

idág hade vi dans i typ 2 ½ timma, jag o palex lärde oss nya dansen till måndag, och det gick ju bra, NOT! eller iaf för palex, det va riktigt jobbigt, men jag ska lära mej hela, HELA dansen i helgen. mååååste!

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0