söndag!,

hejsan! sitter och tittar på lite låtar på youtube, great! hehe
idaag har jag träffat bästis victoria :) kul kul!

igår var jag hos emily, och firade henne, det var; jag , palex, maja, sara.l och sara.j och emilys bästis sara, så det blev lite knasigt när man ropade på någon sara, alla svarade.. hahahahahaha!
nu ska jag skriva om min o maja diskussion om klockan;
(jag o maja ligger brevid varandra i emilys säng och tittar utt i taket)
Jag: titta maja, (jag pekar upp i taket, pekar på en digital klocka som lyser upp i taket)
Maja tittar upp
Jag: klockan är halv åtta (den stod på 7.30)
Maja: ja, precis jessica
Jag: aaa, (skrattar lite) undrar vad PM står för
Maja: ja, jag vet faktist inte, kanske Purple morning
(Vi garvar ihjäl oss)
Maja: eller kanske Pink morning
(Mer skratt)
Jag: JA! jag vet, kanske Protect me kanske det står för
(vi skrattar riktigt mycket)
Jag: men det är lite konstigt ska det inte stå 18.30 eftersom det är på kvällen
Maja: jessica du menar väl 19.30
(skratt)
Alla där nerifrån: MAJA&JESSICA, FILMEN BÖRJAR NU!
(vi skrattar fortfarande)
Jag: maja, det kanske står för Persika och Maja
(skratt)
Maja: men det brukar ju stå AM också på klockan, undrat vad det står för
Jag: det vet jag inte alls
(några sekunder efter)
Jag skriker till dom andra där nere: KAN NÅGON KOMMA OCH TA KORT PÅ OSS!
(inget svar)
Jag: HAAAALLÅ?!?, KOM UPP NÅGON OCH TA KORT PÅ OSS!
(efter någora minuter)
Emily: (skrattar lite) vad håller ni på med?
Jag&Maja: vi försöker komma på vad PM och AM står för på klockan.
Jag: kan du ta kort på oss?
(Emily tar kort på oss)
Sen går vi tre ner till alla andra och tittar på film


Hela kvällen kallade jag maja för PM, hahahahah, gryymt kul! <3
 jag o maja, <3

Hejhopp, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Palex

Haha, visst hade vi kul? Haha men asså varför har du ingen bild på snyggast Palex för? :P

Pussar

2008-02-17 @ 19:40:50
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se
Postat av: Maja

Fan va lätt roade vi är älskar dej

2008-02-17 @ 21:57:47
URL: http://majapern.blogg.se
Postat av: duvetvemjagär

Pm för Persika och Maja. Am för Albin och Miranda ;)

2008-03-08 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0