jessica här

heeeejjjjj! :D gu va skönt att få sova länge idag, jätte skönt!

idag ska jag och victoria och jeppe och hennes lillesyster titta på bio, ihih <3 så ska vi äta lunch tillsammans i vällingby också.

igår pratade jag med amanda på msn, saknar henne sjukt mycket. <33

i torsdags fick jag ett hemskt sms av min morbror på lunchen,... :/ han och hans tjej har gjort slut, och jag gillar verkligen henne, men jag har pratat lite med henne faktist :)
ni mååste bli tillsammans igen!!!!

nu måste jag klä på mej, vi ska snart åka till vällingby (:

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Palex päronpaj

Haha, sötaste!! Du vet väll att du ska sova hos mejj imornn (idag) Puss

2008-02-26 @ 02:25:38
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0