fridaay!

tjolahejsan :)

helt vanlig dag idag, eller kanske inte, eller jag vet inte, på bilden :D<333333333333 vill tillbaka! KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!! åter igen; jag är käääääär! hihi


varit med bästis victoria idag efter skolan,. :) vi tittade på idol, sen disney konserten som pappa filmade, haha :)

sitter och lyssnar på det vackraste, älskar den låten <3 så himla fin!

igår när jag hade min SO pårm med mej hem och satt och pluggade med palex, skrev jeppe litepå den, han skrev; ALBIN ett hjärta JESSICA! hihi, så skrev han; ÄLSKAR DEJ / lillebror, albin är söt,.. såååå himla sötaste lillebror!
så visade jag min pärm för albin idag, hihi, han blev nog lite glad, (: då blev jag det med!

hejjdå, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0