fredaaag! wie

hejsan svejsan!

har precis ätit middag, spagetti och köttfärssås. hihi

idag var hela klassen på musikmuseumet, det va kul. började halv tio och slutade halv tre, gryyyymt! haha
jag o beckis sjöng mamma mia på musikmuseumet, så blev man typ filmad, så man såg sig själv på väggen, det va kul, haha.. jag hade en pippi långstrumps peruk, och beckis hade någon slags blå halsduk, maja filmade oss med hennes mobil, det va kuuuuuuuuuuuuuul! hehe

gud va skönt meed lov nu, WOHOOOOOOOOO! :D i'm happy! me like very much!

image8 
bild på nästan hela klassen, hehe :D 7B äger!

puss&hej, <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har fler bilder på oss¨på min blogg älskling

2008-02-23 @ 13:53:29
URL: http://majapern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0