tralala

sitter och nynnar lite på en låt med coldplay. sjukt bra! Death and all his friends heter den. GRYM!

det blev en lyckad dag idag. bio med familjen och sen middag på gula krogen med victorias familj, sen åkte vi hem till oss och körde guitar hero och buzz. jättekul dag om jag får säga det själv. Föräldrarna planerade lite inför nyår, för vi ska fira det tillsammans, det ska bli så grymt kul! längtar!!

jag ska lägga ut bilderna från julafton imorgon. har iaf överfört som till datan nu, och tittat på dom och fått lite flashbacks :) tihi!

men jag bjudet på en bild iaf,

jag i hatt. vad tycker ni, ska jag börja använda hatt? :) woho

nu ska jag titta på vänner.

tjingtjong, j

Kommentarer
Postat av: Amanda

det var skit fint gumman ! andvänd defenitivt.

älskardig / amanda och miranda

2008-12-28 @ 18:24:21
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: v

Jessica, förlåt för i söndags <3

2008-12-29 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0