tjoho!

idag när vi tränade till showcase var det superkul! för idag fick vi liksom köra med allting, okej vi körde inte les miserable, men ändå. så otroligt kul! jag är riktigt taggad inför nästa måndag, då smäller det!
blir övning imorgon också på förmiddagen, det blir toppen! I helgen ska vi vara i prisma och träna, på lördag ska vi i blodsbröder vara i prisma från två till fyra, me vi går nog på övertid. Sen på söndag ska alla grupper vara där, vi ska vara i prisma från 10 till 4 kommer det nog bli, så det är bara att träna träna träänaaa! jag vet att det kommer bli tufft och jobbigt, men det är bara att hålla humöret uppe! ;)
nu måste jag bara proppa i mig c-vitaminer för att hålla mig frisk. åh! det ska bli så kul! woho
när vi skulle äta lunch och vi hade bytt om till våra vanliga kläder så kommer albin i världens fart och hoppar på mig så jag ramlar på golvet på scenen, sen kom axel också, dom låg på varsin sida av mig. haha :P dom höll fast mig och sa att jag var en nallebjörn, haha! knäppa, jag vet! men dom är roliga dom! :)

snart är det desperate housewives, LYCKLIG! haha


där har vi prisma, eller ingången iaf. haha!

j

Kommentarer
Postat av: Palex

Ska bli såååå jävla kul, gumman ;D Vi ska äga! <33

2008-12-02 @ 21:01:40
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se/
Postat av: Palex

Ska bli såååå jävla kul, gumman ;D Vi ska äga! <33

2008-12-02 @ 21:01:44
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se/
Postat av: Tobias

nice den är mysig :D

2008-12-03 @ 19:15:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0