tired

Ja, jag är så trööööööööött! efter denna långa dag. med både sång och teaterframträdande.
Först hade vi teater, då vi spelade mormor gråter. Jag, Linn, Palx, Miranda och Vendela. Det gick super bra, och det var jättekul att spela upp, efter det var det lucia på torget. Så just nu är min hals ur funktion. Men jaja, haha!
Nu på kvällen vr jag hemma hos Maja för vi skulle planera inför vår julshow med klassen på kungliga biblioteket, vi planerade inte klart, men det blir nog bra. vi ska göra på onsdag så vi har tid kvar att planera och sådär. :)

Imorgon ska jag handla julklappar med victoria. det ska bli jättekul och mysigt. måste köpa så många som möjligt så jag blir klar, så jag slipper vara i sista minuten. men det går nog bra ;)

ska sätta på vänner nu med en skål med popcorn.


julen 07 <3

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0