showcase om en veckan, eller?

trött som bara den är jag!
hela dagen har inte varit den bästa kan man säga, fyfan alltså. okej, vi börjar om från mörjarn, denhär veckan har vi bas och fördjupningsvecka. På förmmiddagen har vi musikal, måste öva till showcase. iaf, när vi tränade idag var väl inte alla jätte seriösa, alla blev sura på varandra, allt blev bara det var några som gick ner till logen, jag var en av dom, vi skrek för vi blev sura, det beror på en anledning också. jag blev så sur så jag slängde en stor papperskorg, så jag fick ett stort sår på benet, så sur blev jag. kaos. carmela flippade och tog ett seriöst snack med oss.
vi musikalre kan seriöst inte samarbeta. det är ett stort minus, vi måste pusha alla, heja på alla det är det vi måste börja göra istället för att vara negativ hela tiden. hon sa till och med såhär:
- ja, till imrogn ska ni ha funderat om ni vill göra det här. och att ni ska ge allt
TÄNK liksom, det kändes hemskt att hon sa så. men det ska bli av! JAG SKA GE ALLT JAG HAR! :D
vi fick inte lunch. efter hade jag engelska, men jag berättade att det hade blivit kaos förra lektionen. så jag fick gå och äta, palex med. Så vi satt och pratade om klassen, kaosklassen. haha. jag åt bara pizzasallad och isbergssallad. haha!

ja, nu måste jag leta upp kläder till showcase och sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0