säg det inte sant!

Idag körde vi dom två sista föreställningarna på showcase. Dom 5 föreställningar vi gjort sammanlagt har varit bäst! det har varit så sjukt roligt. Det är grymt kul att stå på scenen och göra det man älskar. Alla var så fruktansvärt duktiga!
idag när vi hade kört den sista hade vi stor städning i prisma, det var jätte sorligt att städa, för vi alla gick och sa:
- nu kommer vi aldrig köra det här igen!
Det var seriöst jätte sorligt. det är lite svårt att fatta det. men jag lär väl märka det snart antar jag.
Jag längtar till dvderna kommer, för det var ju några som kom och filmade oss. det ska bli sjukt kul att se. lääääääängtar massoooor! tihi

nu behöver min hals vila

nu ska jag fortsätta att titta på desperate housewives.

puss j


Kommentarer
Postat av: victoria

aa, det är det. vi försökte va som N och de :) haha <3

2008-12-10 @ 15:27:02
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0