nyårskläder

Vaknade kvart över ett idag. otrooooooooooooooooooooligt skönt verkligen! då är man iaf pigg ikväll och i början på nästa år. tänk klockan tolv inatt är det 2009, ett helt nytt år! crazy crazy!

just nu håller jag på att mixa kläder till ikväll ,det går inte alls sådär jätte bra, men jag ska nog hitta något ;) i think!
medan jag håller på med kläderna lyssnar jag på absolute musicals. jättebra låtar, och massa duktiga sångerskor och sångare, (eller säger man så till killar?) önskar att man kunde sjunga som dom i musikaler.

nu ska jag leta vidare.

här är en bild på hur jag och palex såg ut förra nyårsafton, palex var med oss på nyår förr året. det var jättekul! :D

<3


j


Kommentarer
Postat av: Palex

Men Herregud, vad annorlunda jag ser ut. Mitt hår är ju en katasrof! Och mitt leende, asså shiit.

Men du är fin som vanligt, älsk <3

2009-01-02 @ 01:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0