nervös var namnet!

Jag är sååååååååååå sjukt nervös just nu, det är helt hemskt! fjärilar som flyger runt i magen.
Ni har repat showcase 7 timmar. Det är så himla kul! men som sagt nu är det inte långt kvar till premiären, det är IMORGON så det är väääldigt nervöst!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
kommer verkligen inte kunna sova inatt, haha. jag kommer ligga och rabbla alla repliker och låtar. haha!
imorgon klockan 10.00 är den allra allra första föreställningen. tjohooo! ska vara i skolan halv nio, men ska möta Linn och Therese så vi är där tidigare, det är bättre att vara där tidigare. japp!
nästa föreställningen är ett tror jag. Sen är den tredje på kvällen för föräldrar och släkt, den mest viktigaste föreställningen tycker jag iaf.
PLUS! att då ska vi bli filmade, kuuuuul ;) hehe

Ja, men imrgon ska vi äga scenen! wohoo


nu måste jag skriva bokrecension.

puss från en väldigt nervös jessica

Kommentarer
Postat av: sussiepussie

jag kommer iaf sitta bland publiken! får se om matte kommer med, hoppas de så slipper jag gå själv, men räkna med mig iallafall :D (jag är den viktiga ;) hihi. pusspuss

2008-12-07 @ 16:42:12
Postat av: Palex

Jag är också asabasa närvös. tror jag skiter på mig snart. Haha.

Kan inte fatta att det är Showcase imorgon... <3

2008-12-07 @ 20:04:05
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0