längtar

idag fick jag två par jeans och underkläder. tack mami :)
så har jag och victoria handlat julklappar. wohoo! nu är jag på den goda vägen, det känns verkligen jätte skönt att jag har handlat det mesta. jag är jättelättad för det. :)
nu sitter jag och lyssnar på julmusik och längtar massooooooooooor till julafton, tihi! jag vill få mer julkänslor men det händer inget, jag menar jag har varit och handlat julklappar, ätit lussebullar och druckit julmust och nu sitter jag och lyssnar på mysig julmusik. nu måste det hända någonting iaf! tio dagar kvar! woho.
mamma och pappa åkte och handlade julklappar för någon timme sen. hih UNDERBART! <3


bild från julafton 06 :)

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0