kista

Japp, idag ska jag till kista med mamma och lillebror min. Ska köpa det allra sista inför julafton. både julklappar och kläder som jag ska ha på mig då, för jag har verkligen inget att ha på mig, så det får bli något nytt.
2 dagar kvar nu, jag kan bara säga WOHOOOOOOOOOOOOOOO!
jag längtar ihjäl mig! men jag vill få mer julkänsla men det händer inget. visst har jag julkänlsor men jag vill ha meeeer NUNUNUNUUUUUU!
ikväll ska jag och jeppe titta på ensam hemma. det är vår favorit film nu vid jultider. jag bara älskar den! 1an&2an <3
då får man faktist mer julkänslor, så det är ett stort plus!


förra julafton <3 lovelove!!

j


Kommentarer
Postat av: victoria

Ja, måste fan hålla med. Den var inte lika bra när jag kolla igår, haha :) <3

2008-12-22 @ 14:11:46
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0