julavslutning imorgon

nu tog jag en paus från mitt pluggande till vårt matteprov imorgon. SNARK!
men det bästa med imorgon är att vi har julavslutning imorgon, det är sååååå himla skönt! jullov i typ tre veckor, det kan inte bli bättre! vi börjar tio imorgon slutar två, sen ska vi vara tillbaka i skolan från fem till sju, sen efter det ska vi tjejer sova hos Sara.j det ska bli sjukt kul! myspys med tjejerna! woho
jag läääängtar massor!

idag hade vi musikalare plus sara.j julshow på kungliga biblioteket. det var jätte kul, men det gick väl inte sådär jätte bra som vi hade tänkt oss, me jaja. vi hade kul iaf och det är väl det allra viktigaste, eller? haha ;)

det är BARA EN jag repeterar EN! vecka kvar till den efterlängtade dagen. nästa onsdag = christmas eve <3 love it!

nej, nu måste jag fortsätta med matten. suck! 

j


Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig!

2008-12-19 @ 13:39:37
URL: http://sarajohanssson.blogg.se/
Postat av: Amanda

och så blev det liksom inget haha . men skönt ändå . älskardig bästavän

2008-12-19 @ 15:04:04
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0