julafton imorgon!!

Det är väldigt svårt att förstå att det är självaste julafton imorgon! GALET VÄRRE!
sitter här och lyssnar på mysig julmusik. ska snart börja slå in julklappar, har inte gjort det än. haha! så därför ska jag göra det nu, eller snart iaf, med lite julmusik i bakrunden och någon lussebulle att äta på.
längtar så himla mycket till imorgon, det ska bli så grymt mysigt, äta gott, umgåsa med min älskade familj och släkt, skratta massor, kalle anka, julklappar! jag bara älskar den känslan när man sitter där och bara är så nöjd och lycklig. bara att får vara med alla underbara familjemedlemar och släktmedlemar gör mig lycklig! <3
plus att pappa ska göra julskinkan ikväl! GOTTIGOTTI!

nej, nu ska jag börja med julklapparna.


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0