gaaaaaaaaaalet

EN, jag repeterar En dag kvar till showcase. jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till!
idag vi i prisma och tränade, alla grupper hade ett pass var. vi var sist, vi började klockan två. det gick bra tycker jag.
imorgon ska alla grupper vara där så vi ska ha hårdträning, från nio till fyra. 7 timmars träning. yeaaaahj! haha.
Ja, det är bara att tuta och köra :D hahahahaahahahahahahahaha

Ikväll har jag, Jeppe och pappa tittat på narnia som gick på tv. jag och jeppe satt och grät när lejonet dog. MEN det visade sig att lejonet överlevde. då blev vi jätte glada. haha! ja, jag och min lillebror är knäppa, ja!
mamma är på julgala med sitt jobb. så det blev bara vi hemma.

imorgon ska jag och mamma baka lussebullar till måndag. Det är några föräldrar som ska stå och sälja fikabröd till showcase, då får vi inte pengar till klassresan i nian, topp!

ja, på måndag smäller det! ;D

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0