FÖRLÅT!

Förlåt verkligen för min urdåliga uppdatering. Men jag kom hem igår från min mormor. Jag och Jeppe stannade kvar till igår med min moster och morbror.

Nu sitter jag och njuter av den sista julskinkan. Så lyssnar jag på min coldplay skiva som jag fick i julklapp.
Den är GRYM!

Min julafton var sjukt mysig. bara det att det kändes verkligen inte som julafton till vi tittade på kalle anka, då kom känslorna. Dom jag firar med är kärlek för mig! underbara!
bilder kommer snart från julafton :) håll ut! haha

idag ska jag, jeppe, victoria och cecilia ha lilljulafton. det ska bli jättekul och mys. sen ska hela familjen titta på vi hade i alla fall tur med vädret igen.
det kommer nog bli lite stressigt idag. men men, det ska nog bli en lyckad dag :)

nu ska jag hoppa in i duschen.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0