fika med sus

Det är så fruktansvärt skönt med lov! woho säger jag bara, okej, jag har inte hunnit känna efter men det känns helt underbart iaf!
det var hur kul som helst hemma hos sara i förrigår. vi somande väl vid halv sex. woops! haha
vid tre blev alla övertrötta och skrattade åt allt, jag menar verkligen ALLT! bara man sa typ, hej så började alla skratta. haha ;p love you all girls! <3

victoria sov hos mig inatt. det var jätte kul. men jag var jätte trött så jag kanske inte var sådär jätte rolig men jag tycker det var kul iaf, så det så! vi vaknade av att dom höll på uppe på taket, det är några arbetare som byter tak hos osss, så det låter vääääääääääääääääääldigt mycket, hahaha! jaja, så är det ibland

jag ska snart bege mig till vällingby där jag ska träffa sussie och fika, det ska bli riktigt myspys! :)

hörni, det tar sig! det är 20 december idag. inte alls långt kvar nu till JULAFTOOOOON! wie

j


Kommentarer
Postat av: victoria

sv: älskar dej med gumman <3

2008-12-20 @ 21:10:31
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: Joanna

sv: haha, aw. tack :) vad gulligt sagt

2008-12-20 @ 22:33:52
URL: http://dendualskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0