Torsdag

Veckan gå ju väldigt fort, imorgon är det redan fredag! Tjoheej :D happy

Idag började vi ju tio, det var jätte skönt, gick upp kvart i nio. Men jag vaknade några gånger innan jag skulle gå upp. Så det var lite irriterande. Vi hade livskunskap på morgonen. Då pratade vi och diskuterade om alla regler som finns i skolan, det var tråkigt. haha. Efter det hade vi Biologi. Vår lärare som vi har i Biologi är helt galen, eller han är rolig. När vi hade honom förra året på en tema vecka så sjöng han Santa lucia, haha. Från ingenstans. haha, och ibland brukar han helt plöisligt prata bosninska, haha. helt sjukt. Efter det hade åt vi lunch. Efter det var det matte. Igår gjorde vi en diagnos för att se vilken bok vi skulle ha, en svårare med mer problemlösningar eller en lättare med mindre problemlösningar. Jag var helt säker på att jag skulle få den lättare. Men när vår lärare delar ut papper där det står vad vi ska ha för bok står det att jag ska ha den svårare. Blev jätte chockad och glad.
Aja, efter det hade vi svenska, då skrev vi om oss själva. Vi skrev om vem man egentligen är. Det var väldigt svårt. Man skulle liksom skriva om vad man trodde vad folk tyckte om en själv. Det var jätte svårt att skriva iaf.

Nu har jag gjort vår historia läxa och engelska. jobbigt, men skönt att det är klart.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D visst är den ;)

2008-08-28 @ 21:13:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: du kmr få det underbart :D

2008-08-30 @ 10:56:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0