Tisdag

Godmorgon! :)

Jag kom precis ut ut duschen. Idag vaknade jag av mig själv två gånger. Först när jag hörde mamma och Jeppe, då var klockan typ halv sju. Jeppe går på fotbollsskola den här veckan, så han får gå upp med mamma och sedan blir han sjutsad till hans kompis. Jag var faktist lite små pigg när jag väcktes av dom, jag var nästan lite nära på att gå upp till dom, men jag stannade kvar i sängen. Sen vaknade jag bara av mig själv och då var klockan prick halv tio. Mamma skulle ringa mig halv tio för att väcka mig, men då behövdes ju inte heller när jag hade vaknat av mig själv. jag låg ändå kvar i sängen till hon ringde, jag låg och gosade med Elvis som låg i min säng. Kvart i tio ringde det, det hann gå 2 signaler, när jag skulle lyfta på luren så var det ingen där. Men jag gick iaf upp och åt frukost. Senare ringde jag till mamma, det var hon som hade ringt förut, men det hade låtit jätte konstigt så det var därför det hade varit bara 2 ringsignaler. Japp, det var min morgon det. ;)

Idag ska jag vara med Linn och Therese. Vet absolut inte vad vi hittar på men vi väl på. hehe

Skriver senare.


Haha, Jeppe som tjej. Sötnöt!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: bra dag här :D SJ??

2008-08-12 @ 14:51:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0