Onsdag

Nemen Hejsan! ;)

Idag lunchade jag, mamma och jeppe med Mormor och Laila. Vi åt på en restaurang i sundbyberg, den hette La Rustica. Alla förutom jeppe åt libanesisk buffé. Jeppe åt pizza. Men det va jätte gott verkligen med libanesiskt.
Mormor gick tillbaka till sitt jobb igen efter lunchen. Medan vi andra gick till apoteket. Sen åkte vi alla hem till oss.
Vi tittade på film, sen skulle Jeppe på träning då sjutsade mamma honom, när dom hade åkt tittade vi om vi hade något gott hemma, men det hade vi inte. Då gick vi in till ica och köpte kladdkaka vaniljgrej till, och lite godis. Gotti!
Sen kom mamma hem efter en stund, då åt vi kladdkaka och körde plump, det är ett jätte roligt kortspel.
När pappa hade hämtat jeppe på träningen åt vi middag. Efter det drack vi kaffe. Det är faktist lite små skumt, men jag dricker kaffe ja. haha :D
Senare sjutsade mamma hem laila, jag följde med. Great!
Och nu sitter jag här.

Dagens outfit:


lite bilder från dag:


lillebror! :D

bästa moster! :) peace på dig me!

lot's of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0