Lövsta badet

Hejhej!

Yes, helt rätt där. Vi var på lövsta badet hela dagen, eller typ halv dagen, var där från halv tio (tjugo i tio kanske, vi kom lite senare, haha) till typ halv kvart över ett. sen åkte vi hem.
När vi kom dit var det faktist ganska kallt vid vattnet. Så hela klassen gick upp en bit där det finns en stor äng, där satte vi oss alla tjejer och snackade. Senare kom alla killar roliga som dom är och satte sig vid oss och sa kan vi få vara med på er picknick. Ja, självklar fick dom det. Då satt vi hela klassen och pratade. Jätte kul! Efter en stund gick Filip och Albin ner för att bada. när dom hade varit nere ett stund gick jag och Miranda ner för att bada vi med. Men jag var inte sådär jätte säker på att jag ville bada, men jag följde med iaf. När vi kom dit kom Killarna mot mig och puttade ner mig i vattnet, låter lite elakt men jag skrattade ganska mycket, det var kul. haha! då blev jag helt genomblöt. Då sa jag till miranda att jag kunde bada med henne. Jag hade ju min bikini under. Då badade vi en stund. När vi gick upp sa jag ironiskt till killarna:
- Nu ska jag sätta på mig mina varma kläder!
Dom bara skrattade. Sen åt vi. Men det gick nästan inte att äta, jag hade pannkakor med sylt, som nästan alla andra hade. Det var fullt med getingar. så man kunde inte äta.
När vi skulle gå stannade några, jag var en av dom. Då började Filip cykla på min cykel, och vad händer efter en stund? Jo, det var typ en skruv som flyttade på sig. Jätte konstigt, jag vet. Sen iaf fick filip gå till kiosken som var öppen och fråga om en skiftnykel. Det fick han låna, och Kevin så snäll, fixar cyklen. belv as glad! :D för en stund tänkte jag: Åh nej, nu kommer jag få bo här. hahaa. Grymtgrymt att han fixade med cyklen.
Sen åkte vi iaf hem, eller efter en ganska lång stund för killarna tog cyklarna och cyklade iväg med dom, det var inte sådär jätte roligt. men efter några minuters ropande på dom så fick vi iaf cykla hem.

när vi kom hem kom Palex, Linn, Miranda och therese till mig. Palex, miranda och Amanda cyklade jag hem med. men Amanda gick hem för att äta och duscha. Sen kom iaf Therese och Linn. Jepp, så var det!

Nu ska jag äta middag.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: takc jessica :D

2008-08-19 @ 18:56:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nepp gjorde jag inte, letat överallt :S

2008-08-19 @ 19:11:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kevin är cyckelnörd han kan fixa vad som helt på den haha<3

2008-08-19 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0