lördag!

Hejhej! :)

Nu är det väldigt tråkigt väder, regn regn REGN. Fy vad tråkigt!

Igår var vi på blå lagunen på ekerö, sjukt mysigt! Dit ska vi nästa vecka om det bli bra väder, hoppas hoppas verkligen! :)
Mathias och hans familj var med också, så kuul! Sen åt vi middag hos dom, vi åt tacos, Jeppe blev jätte glad för vi åt tacos, och det var tacos han ville ha på sin födelsedag. Han tyckte det blev en grymt bra fadölsedag. Tycker att dagen blev lyckad jag med!

Idag var jag i vällingby med Palex, Miranda och Therese. Det var jätte kul! really really

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men det är pappas sista semester dag, då kommer vi väl hitta på något kul, hoppas jag iaf!

lot's of love


Kommentarer
Postat av: Victoria

När jag kommer hem, ska vi åka till fältöversten?

2008-08-03 @ 10:56:09
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0